2 ay sonra 3 yaş olacağız . Bugün itibariyle bezi bırakma çalışmalarına başladık . Merdivenli klozet oturağı aldım ona çıkıp oturuyor ancak çişini yapmıyor . Alıştırma bezi taktım onada işemiş . Öğlen uykusuna yattı kalktığında üzeri sırılsıklamdı . Önerilerinize açığım🩶