Merhaba herkesee. Boynumun sagında tükürük bezinde şişlik var , ultrasonda reaktif lenf nodu cıkıyor yani enfeksiyon görüntüsü gibi ancak bu neredeyse 1 yıldır var. Enfeksyn kaynaklı olsa antıbıyotk vs gecirmezmiydi içtim ama gecmedi nereye gittiysem görüntü icin LAP görünümlü reaktif deniliyor. Varmı böyle olan yada gecmesi icin ne yapmalıyım