Nrn11 gece 12 den çıktım işten, les gibi mudurum var, kamusal kurum demesem cikar çocuğuma bakardım. 3 4 sınavdan geçip girdim diye çıkmıyorum. Ozel sektörde her zaman is bulunur. Belki 2. Üniversite yaparsınız, belki meslek kursuna gidersiniz. Harita mühendisi olan arkadaşım simdi çini atölyesi var ve benden daha mutlu(kariyer anlamında)