Minigim38 Kızlar bebeğim hiç çorba yemiyor 1 kaşık bile ağzına almıyor bardakta denedim, pipetle içirmeye çalıştım, gıda poşeti vardı onla denedim ama hiçbir şekilde yemiyor sürekli kabızlık yaşıyoruz sizler nasıl yediriyorsunuz
uykusuzanne__ Minigim38 sevdi hiç mi yok çorba olarak benim kızımda her çorbayı yemiyor ama sevdiklerini yer
Hiilyuss Minigim38 ay büyükmüs de. İçmesin holaf falan kaynatsanız acaba meyvelerle içmez mi sı ı alımını öyle desteklersiniz🥲
aycingozuacik Kuru kayıdıyı kaymatın suyunu biberonla yada sulukla verin kayısıyıda çatalla ezip irmikle felan karıştırıp yada karıştırmadan direk yedirebilirsiniz ben oğluma öyle yapıyorum
Minigim38 aycingozuacik bardakla günde 2 defa veriyorum kayısısinı yemiyor suyunu içiyor sadece bide kabızlık için şurup da kullanıyoruz bir süredir ama artık ilaç vermek de istemiyorum
aycingozuacik Minigim38 yoğurtlada karıştırıp verebilirsiniz bizde şurup kullanıyoruz tribudat diye günde 2 tok karnına bir ölçek şeklinde. Siz hangi şurubu kullanıyorsunuz?
Minigim38 aycingozuacik kayısı her türü denedim yemiyor bizde duphalac şurup kullanıyoruz günde 3 öğün