Kızlar oğlum 1 yaşına giriyor ama hala uykulari düzelmedi yani şöyle mesela tam düzene girdi diyorum bugün mesela 3 buçuk gibi uyudu yarım saat sonra uyanıyor çığlık atarak bagirarak ortaligi ayağa kaldiriyor belki actir dyerekten yemek veriyorum yemedi daha çok ağlamaya başladı uykusunu alamıyor belli ses oluyrda uyanıyor desem seste yok evde kendi kendine hep uyuduktan yarım saat sonra geri uyanıyor ona bir türlü çözüm bulamadım geceleri de aynis şekilde sabaha karsi bir uyanıyor uyutamiyorum sabaha kadar memede uyuyor artık belim heryerim ağrıyor diş çıkarıyor onunda etkisi vardır dyorum ama bir yıldır böyle yani doğduğundan beri doktorda birşey söylemiyor yani normal oynarken filann birşeyi yok keyfi yerinde oluyor uykuları hiç düzene girmiyor böyle olanlar çözüm bulabildiniz mi hani bazı günler olsa neyse derim her zaman böyle oldu artık hiç bir yere gdesim bile gelmiyor bu aglamalar yüzünden