ayyzeyy466 Bu konu Allah’ın tasarrufuna kalmış bir şey. Yargı merceği insan değil, bu konu Allahla sizin aranızda. Fakat şöyle bir durum gerçekten var anne babanın hataları çocuğa sirayet eder çünkü çocuk anne babaya yabancı değil. Soydan bahsedilir, temiz soy denir. Neden çünkü dediğim gibi 7 ceddine kadar sirayet etme söz konusu yapılan hataların. He illa çocuğundan çıkma vs değil aile huzurunun bozulması, sağlık problemi yaşama vs. Olarak da karşılaşılabiliyor tabi biz bunları buna yormuyoruz o ayrı. Fakat dediğim gibi Allah’ın tasarrufuna kalmış bir konu, yargı merceği de insanlar olarak biz değiliz. Bana kalırsa bunu paylaşmak yerine pişmansanız tövbe edin ve Rabbinizle aranızda kalsın. İnsan hatadan âli değil, kürtaj yaptırdım ben çok kötü bir insanım, bunun dönüşü yok, zaten günaha battım gibi bir düşünceye girmeyin. İnananlar için umut hep vardır. Yaşantınızın devamını samimi şekilde sürdürmeye çalışmak en güzeli💐