Kızlar iki sorum var. Oğlum 4 aylık bugün sünnet oldu doktor derisini bana verdi ama ben ne yapacağımı bilmiyorum cami bahçesine gömsem olur mu? 2. Sorum da sizin iyileşme süreciniz nasıldı çok ağlıyor dayanamıyorum keşke yaptırmasaydım diyorum ne zaman iyileşir :(