İlk 1 ay sarılığı olduğu için gece de gündüzde iki saati geçirmemeye çalıştım, sonrasında kademeli olarak emzirme aralığını (özellikle geceleri) açmaya başladım. Gündüz ne zaman isterse emziriyordum. Çok meme düşkünü değildi ama ben uyku öncesi ve uyku sonrası kesin emziriyordum aralarda da eğer huzursuzluğu vs olursa emziriyordum zaten o süreçlerde uyanık kalma süreleri uyku düzenliyse 1-1,5 saati geçmiyor, geceleride uyanmadıkça hiç ellemedim. Çocuklar uykuda da büyürler emmek kadar uyumakta büyük bir ihtiyaç onlar için.Yani kısacası uyuyorsa hiç ellemedim. Bazen yeri geldi 3-4 saat gündüz uyuduğu oldu kesintisiz.😊 İnsan o süreçte aç kalacak korkusu yaşıyor ama Şu bir gerçek aç olan çocuk zaten kalkıyor:) 10. aydan bildiriyorum bu uzun uykuların keyfini çıkarın kafanıza hiçbir şeyi takmayın. 😁