neslihanada Herşeye ağlıyor odadan çıkınca başlıyor susmuyor kucak istemeye başladı bu durum neladar sürdü
neslihanazakli neslihanada budurm hiç bitmiycek bence akılları erene kadar evde yalnızsanız bizim gbi ben çözümü heryere kendisini taşıyarak buldum 😂
eylm1 neslihanada bizde de öyle oda değiştirirken onu da alıyorum mecbur yoksa daha odadan çıkmadan ağlıyor