esma5 doktorlar erken başlamayı önermiyor. 6.-7 ay neredeyse tadım aşaması. Erken başladığımızda bu tadım zamanı uzuyor, bu yüzden bebeklere eziyet olduğunu gerek olmadığını söylüyorlar hep. Bizde 3 aylığız anne sütü almıyor. Biriktiriyorum haftada bir gün anca tam süt verebiliyorum iki haftadır. Ben doktorum kendi demedikçe geçmeyi düşünmüyorum açıkcası.