Ebrarinannesi_ Kondom hariç hangi korunma yöntemlerini kullanıyorsunuz emziriyorum deri altı düşünüyorum ama bi sorun oluyor mu bebeğim 8 aylık
Ebrarinannesi_ biroglanannesii1 spiralin yan etkileri var mı acaba ablam taktırmıştı ama adetlerinin çok fazla ve düzensiz olduğunu söyledi
PrensesAnne_ aysebb bende hap ile korunmaya başlayacağım memnun musunuz o haptan daha önce cerazette Kullandım ama çok ara kanama yapınca bıraktım ilk ay
SiprayiL Ebrarinannesi_ henüz regl olmadım ara kanama 2 kere anca oldu. Genelde adet düzensizliği çok oluyormuş doktor bile gittiğimde sordu lekelenme çok yaptı mı diye ama bende olmadı. Onun dışında sadece gerginlik yapıyor progesteron hormonundan dolayı normalmiş 😬