Kızlar 16 gündür regl olmadım 3 gün önce test yaptım bir şey çıkmadı 2 saat sonra baktım çizgi var ama asla belli olmuyor çok net flaşla bakacaksın ıda zar zor görünüyor bende kuruma çizgisi düşünüyorum çünkü ilk gebeliğimde hemen 1 dakika içinde kıpkırmızı olmuştu 2 çizgi neden adet olmuyorum ya bu ay kortizonlu iğne dizlerime yaptım ilaçlar kullanıyorum ondan mı gecikti yeniden mi test yapsam of bu ne ya kafam Allal bullak midem bulanıyor ama benim tegl ol adanda midem bulanırdı değişik bir bulantı gebe olduğumdaki gibi değil kafam çok karışık kızım daha 15 aylık offff