prensesanesi01 Kızlar tarifine çok bakandım ama etimekleri ıslattığım şerbeti sütle yaparsam nasıl olur acaba yani daha lezzetli olur mu yapan var mı
aslananne27 prensesanesi01 limon mu ilk defa duydum🤭ben hiç yapmadım annem den hatırladığım kadar lımon koymazdı sütün içine az bişi şeker koyardı onunla ıslatırdı sonra üstüne muhallebi yine etimek böyle yapardı