basak1336 Selam kızlar grip olmuştum sonra bebeğimde hapşırmaya başladı hapşırık geçti ama hırıltı var burnunu serum fizyolojik ile temizliyorum ama nasıl geçer
EgemenAtam basak1336 Bebekler icin burun siringasi var ebebekte.Burun temizleme yaparsaniz cok rahatlatir
Cerenncee Nebülzatör kullanabilirsin canım. Doktor bana dediki önce burun yıkama+nebülzatör+okyanus suyu sprey
Cerenncee basak1336 ben grip olduğunda hep kullanıyorum iyi geliyor gerçekten. İlaçlı hiç kullanmadım ama çok öksürük olunca ilaç da veriyorlar onu da ekliyosun içine çok şükür ona ihtiyacım olmadı henüz