Anneler bebeğim 3.5 aylık ve ilk bebeğim.
Bebeğim telefon televizyon tablet gibi şeyler de
Ekranda ne varsa bakıyor bakmak istiyor.
Ben anlamıyordur ne oldugunu bilmiyordur ekrandaki şeylerin diye seslenmiyordum hatta bazen kırmızı balık açıp gösteriyordum ama eşim bu normal mi dedi bilemedim şimdi sizce bakması bakmak istemesi normal bir durum mu ?? Daha 3.5 aylık