145607 bende bu şekilde post açacaktım kızım 18 aylık 2 gün sonra 19 aylık olucak ve 6.ayından beri ek gıda sorunu yaşıyoruz sürekli emmek istiyor gece gündüz sadece emiyor nu arada kilosu da 8 kilo 600 gram hiçnirsekidle yemiyor gitmediğimiz doktor kalmadı yani denemedigimiz yedirme şekli kalmadı gelişimsel oyun atölyesi gütmedifmixoyun alanı kalmadı her türlü yedirmeyi denedik sürekli kendi yemesine üzün verdim dağıtarak yemesine alışsın da artık diye paketli gıda hiçbirsekilde vermiyorum kv bi süre kalmıştı için dolayısıyla kaldığı sürede 2 3 saat maksimum ahladığında vermiş paketli gıdayı çok seviyor bende vermek istemiyorum artık emzirmekten yoruldum emmekten kesicim bu ay artık ama yok yani daha da bağlandı sanki nasıl bıraktırcam onu da bilmiyorum nasıl bi yol izliden bunun içinde bi doktora gitmek istiyorum yardım almak istiyorum tek başıma biraz zor bırakırım aynı şekilde kuzenimin oğlu da bu şekildeydi bir yaşında bıraktı emzirmeyş herseyi yiyor ben tamamen emmeye bağlıyorum bu konuya ona güvendikleri için yemiyorlar