Bende sbhtan aksam yatana kadar yemek konusunda hep ugrasiyorum saglikli atistirmaliklar evin heryerine koyuyorum…devamli bak burda bu var cok lezzetli diyorum ,kendim gosterisli sekilde yiyerek onu tesvik ediyorum…farkettimki eksi tadlara ilgisi var o sekilde atistirmalik veriyorum boylelikle hep yemek yemeyi hatirlatiyorum…benden hicbirsey yemiyor bu nedenle cesit cesit makarnalar,manti ,lapa pilav yapip top sekli veriyorum,sebzeli bulgur pilavi yapip blend edip top sekli verip koyuyorum onune ilk zamanlar bir lokma bile yese alisa alisa fazlalastirdi yemesini…simdide sulu yemeklere biraz fazla pirinc yada bulgur koyuyorum lapa yapiyorum suyunu bayagi cekiyor koyuyorum onune ister elle alip yiyor ister kasikla yemege calisiyor 15 aylik…sonuc boyle boyle mideye birseyler girerek mide buyudu sanirim yemege on yargili degil artik…kahvaltiya cok zor alistirdim ki halada ilgisi kacmasin diye o anlarda hep heyecanli sekilde kahv anlatiyorum o yerken… peynir soyle boyle cok lezzetli gibi…topcik beyaz peynirler var karadut pekmezine bandirip koyuyorum onune sadece oyle yer…zeytini hem yesil hem siyah cani isterse o an yer yemezse tesvik ederim catal koyarim bununla yiyebiliyormusun dene bakalim diye …yani yerse yer diyip kenara cekilemiyorum hep yemek muhabbetindeyim evet cok yorucu ama gun sonunda cok sukur bugun bunlari bunlari yedi diyerek huzurlu oluyorum…her sabah ayni motive ile baslamak bazen karamsarlastiyor ama gecici sabret diyorum…dondurularak kurulutulmus meyve denedik cok hosuna gitti mesela aklinizda olsun…saglikli rafine sekersiz helvalar varmis siparis verdim bakalim begenirse kahv bir cesit daha eklemis olacagim en azindan tahini boyle tuketmis olur hesabindayim…yumurtaki hic birsekilde tukettiremedim krep pankek kasik dokmesi omlet gibi,ilginctir sahanda yaptim sarisini yedigini farkettim,yarin sbh yermi belli degil tabi ama denemekten hic vazgecmiyorum…her ogunde ust bas batmasi…mama sandalyesini temizlemek devamli yerleri silmek bunlar arkadaki en yorucu isler ama yediginde cok sukur diyebiliyorum