aselliyam23 evet topluyorlar. Her zaman toplattım belli bir yaşı beklemedim. Mesela bir oyuncakla oynayacaklarsa önce kitapları toplayın derim. Resim yapacaklarsa şu arabaları bir yerine götürün bakayım derim. Uyku vakti geldiğinde de odalarına çağırırım ve hadi toplayın derim ve ben onlara yardımcı olurum, onlar bana değil. 4 yaş 4 aylıklar