Kızlar benim Kızımın boynu ve yüzü çok kabuk atıyor . Ve aşırı gazlı bi bebek .
Ama emzirme beraber gidiyorduk ama ben 5 gündür anne sütünü tamamen kestim göğüs yaralarımdan dolayı . Ve günde 5 kere kakasını yapan çocuk yapamaz oldu 🤦🏻♀️ Sonra fitil aldık fitilden sonra baya baya yaptı kakasını ama mukuslu yaptı. 1 seferlik olan brişey . Doktora sorduk oda besin alerjisi süt alerjisi olsa hep mukuslu olurdu dedi . Yüzü içinde egzema dedi . Sizce ? Bilgisi olan bi yazarbilir mi lütfen