Hanımlar merhabalar. Kızımın 4 aylıkken bıngıldagi kapandı. Doktorumuz baş çevresi şu an bu ayda olmasi gereken Aralıkta ama takip edelim dedi. Yani bıngıldagi erken kapanan ve bı problemi olmayan anneler var mı nasıl bı yol izlwmem lazım ne gibi sorunlar olabilir.