Tugbaf 747474 bizde de durum aynı son bir haftadır salıyorum yerine bırakıyorum hop uyanıyor tekrar uyuyor tekrar kalkıyor ve bu sefer uyandığı zamanda ada ada diye konuşup oyun oynuyor
Duhamm-91 747474 allah yardımcınız olsun canım Soma direk fay hattının üstünde olduğu için çok hassas 😢
Melek07 747474 elazığda aynı çok kötü durumdayız yeniden şiddetli bi deprem olack diye ödümüz kopuyor 5 şiddetine şükür eder olduk 😔 ewlerimize korkarak giriyorz merkezde kimseler yok binalar yıkılıyor 😔
747474 Gari_de_Gari Bnde somadayım günde en 3 4 kez sallanıyoruz hele bu akşamki 5.0 oldu sabah 6 gibi bi başladı hala devam uyku falan hak getire 😖
Gari_de_Gari 747474 aynen öyle biz de aynıyız ya çok tedirginiz Rabbim hayır yazsın inşallh sürekli sallanıyorız gece gündüz aynı .
747474 Duhamm-91 öyleymiş buraya 4 ay oldu ilk kez bu kadar korkuttuğumu bilirim bazen diyorum keşke gelmeseydim 😖
Duhamm-91 747474 Allah’ın takdiri kuzum o sen içini ferah tut dua et kimin nerde ne zaman öleceği belli olmaz ki