ugze
Benim kızımda yaşına yaklaşmıstı diş yoktu eczaneden d vitamini için bı tüp almıştık ampul tüp diye sorarsanız eczaneye yardımcı olurlar devit 3 ampuldü sanırım ismi .. D vitamini damlası kullanıyodum ama ekstra bunu iki kez kullanmştım ..İlkini içiyo minik bı tüp kırıp icirmistim 3hafta sonrada ikinciyi bizim onla birlikte diş çıkmıştı banada birisi söylemişti diş gecikti diyince