papatya0909 Kızlar geçen post açmıştım adet olamadım adet günümün üstünden 10:15 gün rahat geçti . Hal yok Test yaptım bir şey yoktu ama yine de korkuyorum teste güvenmeyip hiç böyle geciken oldu mu ?
Sare_nuhaninannesi_05 papatya0909 mevsimsel geçiş yaşıyor olabilirsiniz şu sıralar çok gecikme yaşayan var bu durumdan ötürü veyahut psikolojikmen gecikiyor da olabilir testler negatif ise korkmayın kendinizden emin olmak için kadın doğum uzmanına gidin bence hem bir danışınız bu konuyu o bizlerden daha iyi bilir hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🩷
Zeynepsametaras papatya0909 Aynı vallahi 10 gün gecti test yaptım dün cıkmadı az önce oldum rahatladım😎