kubraei2224 belli etmeseniz de strese giriyorsunuz bebiş bunu hisseder su an en zor olan atak ayindasiniz bu aydan sonra ciddi bir rahatlama gelecek o anlarda bebeğinizden güvenli bir şekilde 10 saniye uzaklaşın ve onun daha çok küçük olduğunu tabi ki ağlayarak hislerini dile getireceğini düşünün biz yoruldum, sıkıldım, kulağım kasindi, belim ağrıdı falan diyebiliyoruz ama bebekler diyemedigi için ağlarlar su an atak haftasında ve vücudunda çeşitli ağrılar olabilir büyüme ağrıları, etrafı keşfetmek istiyor olabilir, sıkılıyor olabilir bu ayda çok sıkılgan oluyorlar ağlama doğal bir eylemdir bunu bilirseniz agladiginda hemen susturmaliyim ağlamasın değil de neden ağladığını bulmaya çalışmanız size daha buyuk kolaylık olacaktır çok ciddi ağlama krizlerinde ben bebeklerimi hemen soyup bebe yağı ile masaj yapardım ve susarlardi hala ise yarar