ebru_ebru Kızlar ilaç kullanıcam cocuguma hangısını vermeliyim daha önce hiç kullanmadık. 13 aylık suan mama ile devam sütü farkı nedir? Gündüz yediririm ama gece vermem gerekırse hangısını vermeliyim?
3kedili2bebekli ebru_ebru gündüz yeterli besleniyorsa gece beslemenize gerek yok boşuna bir alışkanlık olur illa vereceğim diyorsanız tabi ki de mama
ebru_ebru 3kedili2bebekli bende kesmek istiyorum gece beslenmesını ama cok aglıyo kendını yırtıyor resmen
3kedili2bebekli ebru_ebru 3 güne inanın alisiyorlar önce ağlamayı bırakıyor hatta gülüyorlar falan sonra uyanmayı birakiyorlar