Kızlar biz 5 günlük bir tatike gittik ablamlarla
Oğlum gittiğimiz günün ertesinde dişim acıyor diye gösterdi baktım azı dişlerin arası şişmiş. Herkes işte diş çıkmaya zorluyor devamı geliyor, iştahsızlığı ateşi ondan dedi beni sakinleştirdiler.
Gündüz gayet neşeli sorunsuz ama iştahsıx tabi, geceleri uyurken zorlanıyor ve ateşi çıkıyordu 37.5larda. Calpollr düşüyordu.
Dün dayanamadım doktora gittim, boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik aldık , ağız içine krem aldık.
Kendime okadar kızıyorum ki 4 gün boşuna çekti çocuk. Şimdiye antibiyotiği alsam belki düzelmişti
Yavrum hen iştahsız hem de yiyeceği varsa bile dilindeki yaradan, diş etlerinden, yiyemiyor.
Tavsiyeleriniz var mı deneyimli anneler. 26 aylık oğlum