Hazom hayır koltuk verilmiyor, biz bebek arabamızı götürmüştük bebek arabasını uçağa binerken teslim etmiştik, emzirme yastığını yanımda götürüp ona yatırmıştım. Bebek için de kemer veriliyor kendi kemerinize bağlıyorsunuz. Kalkışta ve inişte emzirmek gerekiyor zaten. 50 günlükken kızım yol boyu emerek uyuklayarak gitmiştik sıkıntısızca çok şükür ki.