Sizi emmiyorsa o zaman biberon denemediz mi ,?biberon meme reddi yapıyor diyorlar bende yapmadı belki artık yapar 4 aylık olcak çünkü, ilk 1 ay kaşık biberon kullandım sonra baş edemedim lansinoh biberon kullandım hala da içiyor , hangi marka biberon denediniz