Kızlar bebeğim 8 ayına kadar çok sakin bir bebekti ama 8 aydan sonra sanki o sakin uysal bebeğim gitti yerine başka bir bebek geldi. Hiç durmuyor hep ağlıyor sürekli huysuz mızmız. Evde durmuyor dışarı çıkarıyoruz durmaz, anneme giderim durmaz yani sürekli yer mekan farketmez her yerde hep huysuz. Herkes bana artık acıyor resmen Allah yardımcın olsun biz böyle bebek görmedik diyolar daha çok moralim bozuluyor. 10 gün sonra 1 yaşına gircek emekleme veya yürüme yok çünkü ağlamaktan yüzüstü durmuyor ellerinden tuttuğum zaman yürür onunda dışında hiç bişey yapmaz bildiği tek şeye mızmızlanıp ağlamak. Geceleri desen zaten uykuya ben hasret ama bebeğimin umrunda değil. Artık çok yoruldum neden böyle oldu nasıl düzelir bilmiyorum yani sürekli dua okuyorum üstüne ama yok hep aynı. Bebeğimi çok seviyorum ama böyle olunca sabrım azalmaya başladı ne yapmalıyım 😔 bu arada evde onunla oyun oynamaya etkinlik yaptırmaya çalışıyorum ama onuda yapmiyor ağlıyor