Defne45 Kızlar bebeğim yeni ek gıdaya gdçiyor tadımlar yaptırıyoruz patates verdim kakasında bişey yoktu dün havuca geçtik ama kakasında havuç parçaları vardı normal mi yoksa bağırsaklar sindiremedi mi sizce nedir durum yaşayan var mı
melis_t Defne45 fazla vermiş olabilir misiniz başlangıçta tadım olarak başlanıyor kaşık ölçüsü ile yani fazla verdiyseniz bu durum yaşanabilir sindiremez fazlasını henüz yeni başlamışsınız
3kedili2bebekli Defne45 yaklaşık 6-7 ay daha kakada yediğini goreceksiniz çok normal bezelyeyi bile bütün görünce korkmuştum ben 😂
Defne45 melis_t yok sadece çay kaşığı verdim sonra tatlı sonra yemek kaşığı 3 gün kuralıyla gidiyorum aslında
Defne45 3kedili2bebekli ay normal olsunda alerji durumu var çünkü görünce acaba bunada mı alerjisi var dedim 😅