Bennededimki Kızlar 6 ayına kadar 400, 6 ayından sonra 600 aldık eczacı öle demişti. 400 kullanılırmış şimdi duydum burdan yanlış mı kullandık bitti bugün (ocean)
2901 Bennededimki 1 yaşından sonra doktor 600 olana geçmenizi söylemişti bize. Şu an 10 buçuk aylık 400lük kullanıyoruz
amansallagitsin Bennededimki kan tahliline bakilir 9 aylikken bazilari 1 yasinda bakiyor lakin olurda hasta vs olursa kan aldklarnda d vitamini degerinede baklmasni isteyin. 600 kutu bitirdiyseniz 1 ay kullanmayın.