seher178 Kızlar bebeğim 4aylik çok oturmak istiyor oturtsam bir şey olurmu yada siz ne zaman oturtmaya başladınız
Hiilyuss seher178 bu şey dediğiniz gibi çocugun isteğine gelisimine bağlı bebeniz oturmaya dönmeye çalışıyorsa desteklemelisiniz
efnanveannesi1 seher178 Benim kızımda 4 aylık oldu ben kucağımda oturtuyorum kısa aralıklarla çünkü asla yatmak istemiyor artık ana kucağında bile kafasını kaldırmaya çalışıyor sürekli annem daha küçük diyor ama bebeğim baya istekli yavaş yavaş başladım oturtmaya
eozlem Ay itibariyle canlı destek yani sizin-eşinizin kucağında ve sırtı dik olacak şekilde. 4. ay cansız destek (yastık vs) sonrasında denge durumuna göre desteksiz devam edebilirsiniz. Benim bebeğim 3 ay 17 günlük, 10 gündür falan oturtuyorum kısa kısa da olsa.
papatya_1 eozlem geyrek batması diye birşey dediler bana benim oğlum da çok oturmak istiyor 3 ay 19 günlük ama daha henüz hiç oturtmadım kafasını falan çok güzel tutuyor kucağımızdayken ama acaba oturtsam batar mı diye düşündüm de siz duydunuz mu öyle birşey