Geçen gün dişimi çektirdim kızlarıma babası baktı ve küçük kızım 1 saat boyunca aralıksız hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyuyakalmis asla birisinde durmaz gitmez misafir gelse kaçar dibim de durur yani parka gideriz parkta bile beni tutar asla doğru düzgün oynamaz. Neden olur bu şu zamana kadar birileri de yok etrafimda birakip gittiğim de olmadı yani korkacagi birşey de olmadı 😥