Eminosman_dilek Melek12066_ doğumdan snra tam 7 ay olmadım 3.ayında doktora gttim korunma vs.dikkat et bazen hamilelik olabiliyor ancak 1 yıl normal demişti
agustosbocegimm1608 Melek12066_ kişiden kişiye değişiyo canım benim bir tanıdıgım 6 ay sonra oldu benimki 40 bitti kanamam da bitti 15 gün sonra regl basladı su an dogum yapalı neredeyse 4 ay olcak üçüncü reglimi geçiriyorum
[silindi] Melek12066_ 2ay 20 günlükken kanama oldu ama 1 gün sürdü ve çok olmadı. Sonra kesildi inşallah adettir😂
Ebrarinannesi_ Ayda oldum ama papatya çayı içiyordum o söktürüyormuş bilmeden içtim 3-4 gün sonra adet oldum 🤣