papatya_17 Yaa kıyamam size😔 olsun üzülmeyin,uykusunu alsın o zaman çıkarırsınız. Bu arada siz de dinlenin hem,bı kahve yapıp için☕
Bizim rutinimiz genelde aynı,benim de kızım 14 aylık. Sabah saatlerinde çıkarız bazen markete falan ama çok durmam en fazla 1 saat. Hava güzelse parka gideriz. Sonra ya eve gelip evde kahvaltı hazırladım ya da yanıma almissam parkta yediririm bebisime. Şuan diş dönemi olduğu için pek bişey yediremiyorum şahsen. Su dahi zar zor içiyor😔 Ben de böyle keyifsiz olduğunda çıkmıyorum pek dışarı. Dişi falan agriyodur belki