Merhabalar kızım 3.5 aylık, 1. Aydan sonra meme + mama şeklinde beslenmeye devam ediyoruz. Sadece meme ile beslendiği zamanlarda kakası bezi doldurmuyo yani bezin 3te 1i anca doluyo ama mama da içtiği zaman bez tamamen kirleniyor, acaba anne sütü yetersiz geldiği için mi o kadar kaka yapıyor ?