TospikEmirr bizde de aynı durum var şuan. Sadece uykudan uyanınca ya da uyurken emiyor. Mama da veriyorum biberonu da reddediyor 1 ay oldu böyle devam ediyor. Emzirme danışmanlığı aldım doktorla görüştüm kaç defa. Beslemek için ısrar etme içtiği kadarını ver fAzlası için zorlama dediler. Beslenme aralığını uzat dediler. Bebeğiniz de kusma, karnında şişlik ya da midenin ağzına gelmes gibi şikayetler varsa reflü için doktordan muayene isteyin. Laktoz intoleransı olabilir reflüsü olabilir ya da atak haftasında geçici olabilir. Dişleri kaşınıyor olabilir. Bir çok ihtimal var. Nasıl geçecek bilmiyorum bende sürekli arayış içindeyim.