Pasamm14 Merhaba anneler 50 günlük bebeğin abisinden bulaştı öksürüyor dün doktor hava verdi birde azitro 200/5 antibiyotik yazdı ama kullanmakta tereddüt ediyorum bu kadar küçükken antibiyotik kullanan varmı
Esoz1110 Pasamm14 Geçmiş olsun kızımada öksürük için doktor zatiden vermişti demekki çoksa öksürük antibiyotiksiz geçmez diye düşünmüştür
aura_meselesi_bu_sekerim Pasamm14 doktor hava verdi birde azitro 200/5 antibiyotik yazdı Burdakiler doktor mu ? Doktor olan varsa bile muayene etmeden bunun kararini verebilir mj ? Bebegin 50 gunluk ve agizdan nefes alip vermesini bilmiyor olasi yogun enfeksiyonda (burun tikanikligi cigerlere inmis bi soguk alginligjnfa) direkt yogun bakima alinacak. Yazmissa kullan yani
prenseslerinannsi Pasamm14 burnunu açın doktorunuz antibiyotik yazdıysa vardır bir bildiği Allah korusun bıronşit olursa daha zor olur birde şu varki ilaç karşıtı insanları anlamiyorum neyse birde 2ci çocuğunuz tecrübe edinmeniz gerekiyor
Pasamm14 aura_meselesi_bu_sekerim ben doktor varmı diye sormadım zaten sadece bu kadar küçükken kullanan varmı diye sordum bu her soru soran anneeyi bu şekilde yorum yapıyorsanız lütfen yorum yazıp daha çok motel bozmayı
erenlerr Lütfen doktorunuzun dediğini uygulayın,eğer içinize sinmiyorsa bir doktora daha gösterin ama tedavi gecikmemeli çok küçük bebek
Pasamm14 prenseslerinannsi ilk oğlumda sürekli hastalıkla büyüyor ama bu kadar küçük ilaç vermemiştim