Cerennnn0 fikrimce zorlamamak lazım renkler, sayılar, harfler vs bunları zaten yavaş yavaş hayatta göre göre öğrenecek okulda da öğrenecek pedagoglar da böyle diyor konuşma sırasında mesela bir arabadan bahsediyorsunuz işte niteleyin diyorlar mavi araba işte farları var 4 kapısı var vs vs iletişim kurarken anlatırken hep niteletseniz zamanla aşina oluyorlar