Kızım 1 yaşını geçti beni emdi bu zamana kadar halada emiyor ama bazen hastalık vs olunca yemek yemiyor çok bazen hiç yemiyor beni emiyor ama sütümün azaldığını düşünüyorum geceleri uyanıyor birde o yüzden aralarda böyle durumlarda mama vermek istiyordum aptamil aldik onu hiç içmedi ne yaptıysak bu defa arkadaşımdan denemek için sma aldım ondan içti içiyordu eşime aldırdım yaptım içmiyor şimdi içip duruyordu şimdi içmiyor ikidir verdim istemedi neden böyle yapıyor acaba içti daha önce ama şimdi istemedi açtı halbuki