Merhaba değerli anneler. Oğlum 16 aylık ve maalesef su içiremiyorum. Çeşit çeşit suluk lar aldım. Bardak denedim. Pipet denedim. Kaşıkla verdim. Ama artık anladım ki suyu sevmiyor. Acaba sütümden aldığı su yetiyor mu diye düşünüyorum. Böbreklerin zarar gelicek diye korkuyorum. Var mı böyle bir durum yaşayıp suyu sevdirmenin formulünü bulan. Gerçi sadece su değil. Ayran denedim Kefir denedim. Meyve suyu yaptım yok