Hayal123 2. Sezeryanimi oldum 6 eylül de. Suanda 2 ay 13 gunluguz. Ikisinde de böyle şikayetlerim olmadi cok sukur. Ameliyattan 2 hafta sonra kendi isimi kendim görüyordum. 40 im çıktıktan sonra da spora basladim kendimi iyi hissediyorum cunku Sadece 3 gun once ilk defa regl oldum o zaman ağrı oldu ama o ağrı hep oluyordu regl olacagim zamanlar .