Deneyimli anneler tavsiye verirmisiniz doktora zaten başvuracağız randevu tarihini bekliyoruz lakin sizler nasıl bir yolda ilerlediniz alt iki dişi bazen kabarıyor bazen düzeliyor şuana kadar hiç bir belirti yaşamadık ara sıra alt damağına bastırınca dişlerini hissediyorum ama gelen giden yok 13 ayına kadar normal dediler 13 aylık olduk ama hala yok vitamin takviyesinde bulunuyorlarmış galiba