mombabe lunallena benimki 3 aylık 2aydan itibaren kullanmaya başladım 3 numarayı . Bazen sıkılıyor da yarıda bırakıyor gibi hissediyorum
ymrrrr lunallena benim 5 aylık 3 numarada içiyor hala acaba gaz yapar mı 4 numara da daha mı rahat oluyorlar çünkü bu gaz illeti bizi bırakmadı bir türlü acaba biberon başlığından mı diyorum
lunallena ymrrrr Bir dene 4 numarayı beslerken yarısında dur gazını çıkar tekrar devam et ben bu şekilde yapıyorum bir sıkıntı yaşamadık 4 numarada hızlıca içip bitiriyor