Kutayeda Kızlar hamileyim 3 gündür yapamıyorum ayıptır söylemesi her türlü şeyı denedim emzirirken kullanabilirsin demişti doktorum ama hamıleykende kullanılırmı acaba doktorumu arayacağım hafta sonu
denizalismom Kutayeda onu bilmiyorum ama acılı şalgam için çok iyi geliyor ben hamileyken çok yaşadım şalgam çok iyi geliyordu
mavibahar1 Kutayeda evet hamileliğim başından sonuna kadar kullandım. Hergün 1 sefer. Çok ta rahatlattı hiç kabızlık sorunu çekmedim.
susamtanem_ Kutayeda evet ben kullandım 2 hafta yapamamıştım içtiğim an yarım saatte etki etti kadın doğum uzmanı yazdı ilacı kullanılıyor ama yine de siz danışın ben kullanmıştım
Kutayeda Sizlere güveniyorum kızlar bende kullanıyım ıyıce daraldım çünkü pazartesi doktorumu ararım artık 2 aylık hamıleyım zaten 3 aydan sonra anneden alıyor herşeyi diyorlarya
susamtanem_ Kutayeda benim sağlık sorunum vardı yemek yemiyordum bağırsaklarım iyice yavaşlamıştı😬😵💫😶🌫️