Kızlar 19 aylık oğlum var hep aynı yatakta yatıyoruz. 6 aya kadar beşiğinde yattı daha sonra hep yanımızda yatırdık. Hatay’da yaşıyoruz deprem vs sık olduğu için bide ilk bebek o yüzden yanımızda yatsın istedik. Artık odaları ayırmak istiyorum 1 haftadır geceleri ben yanında olunca çok sık meme istiyor bu seferde uyku kalitemiz azalmaya başladı. Meme istediği tamamen keyfi. Sizce oda ayırmak için erken mi? Sizler kaç odaları aylıkken ayırdınız? Tecrübelerinize ihtiyacım var