asyaa26 Merhaba benim çocuğun 3 vucuj yasinda geç konuşmaya başladı şuan da sürekli tekrarlayarak konusuyo sorduğum sorulara cevap vermek yerine tekarliyo nasıl düzelteceğimi bıkmıyorum aranızda bu durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi ?
myarenb asyaa26 ekolali deniyor bu duruma konuşmaya geç başlayanlarda daha geç bitiyor bu durum benim kızımda 2,5ta konuşmaya başladı 4 yaşında devam ediyordu, kreşe gidince düzeldi