ctml1901 Bebeğimin vücudunda böyle bisiler çıktı dün sadece karnında bir iki tane vardı bugün kalktım ensesinde iki koltuk altında falan var sizce bunlar ne olabilir el ayak hastalığı degildir umarım ayrıca ateş vs yok
MiracAlpinveUmutunAnnesi ctml1901 Alerji gibi duruyor. Pek bir bilgim yok ama bu aralar ilkkez yediği birsey oldu mu ? Yada çok yediği birsey ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi ctml1901 Kullandığınız deterjan yada şampuanla olabilir mi ? Kaşınıyor mu ? El ayak hastalığı yada uyuz olsa sivilce gibi oluyor diye biliyorum