Merhaba sevgili anneler 8 aylık bebeğim var adetim gecikti farklı aralıklarla 2 farklı test yaptım pozitif çıktı daha doktora gitmedim günüm geçeli 10 gün oluyordu ve dün akşam kanamam oldu bu sabah yoktu sizce niçin oldu böyle birşey bebek var mı yok mu başına daha önce böyle birşey gelen oldu mu?