Melekannesiiiii bu yaşta genelde eğitim setleri oluyor veya yükselen zekanın ayına uygun dikkat kutusundan falan alabilirsiniz. Benim oğlanlar rakamları 18 aylıkken öğrendiler. Ama benim oğlanların takıntı durumu var o yüzden rakamlara meraklılar. Önce parmakla sayarak ardından okuyarak saymayı öğrettik. Sonra kendileri sordukça cevapladım, 1000′lere kadar sayıyorlar şuan (4 yaş 4 aylıklar.).
Kızınız unutmuyordur, o yaşta çocuklar kolay kolay unutmazlar. Yüksek ihtimalle ilgisini çekmiyordur, bir süre tekrar ederseniz o da doğru cevabı verecektir diye düşünüyorum.